♥ .äkta kärlek.

I De allra bästa.,
 
idag har jag o j varit tillsammans i ett o ett halvt år.
h i m l a u n d e r b a r t .
o jag älskar honom bara mer o mer för varje dag. det finns ingen bättre man i hela världen, o det finns ingen bättre pappa till vår bebis. ♥ vår son/dotter kommer ha de bästa föräldrarna som finns o det kommer finnas så mycket kärlek i vårt hem. så länge vi är tillsammans klarar vi av allt.
den 30 mars 2008 är en av de lyckligaste dagarna i mitt liv, den dagen jag o johan blev vi.
ett o ett halvt år idag, o jag ser framemot många fler år tillsammans med snygga, snälla, omtänksamma, underbara, roliga, glada, perfekta älskade älskade johan. ♥

  
Skrivet av: Anonym
I

grattis till er :)

Skrivet av: Maria
I   Blogg: http://www.borasbloggarna.se

Så vackert du skriver!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: