090925

I personligt.,

idag är det löning för de allra flesta, även mig - dock blev lönen inget vidare denna månad, några obet semesterdagar som det gjordes ett rejält avdrag för på lönespecifikationen. men bara o bita i det sura äpplet o snåla hela månaden. :) heh.


men det är trots allt fredag idag, woho. :) o stämningen är väl blandad på jobbet, ikväll är det team-fest, jag skippar den dock eftersom vi ska åka till södertälje istället. :) mkt bättre, hihi. träffa mamma o syster.
men ett minus med dagen är att jag dum som jag är drog på mig ett par jeans, dock mamma-jeans, som trycker så himla himla hårt på min mage nu, aouch. så de kommer åka av fortare än kvickt när jag kommer hem idag. haha.
o så fort jag fått på mig ett par bekvämare byxor så måste jag packa väskan inför helgen o pricka av allt på att-göra-listan innan jag pular in alla pinaler o väskor i bilen o åker mot söderhamn för att plocka upp j innan det bär av söderut. haha.


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: