vaccinerad.

I personligt.,

efter en hel del velande, så är jag nu vaccinerad mot svininfluensan. eller jag har åtminstone fått min första dos av vaccinet. så nu kommer lilla melker-märtha o få antikroppar mot den hemska flunsan, åtminstone för den första tiden ute i världen. vilket känns bra.
men det gjorde ont, ont, ont o få sprutan o jag mår verkligen inte bra nu. en huvudvärk som heter duga, öm i armen, ont i lederna o känner mig helt slut o öm i kroppen. men det är ju tydligen helt normalt när man vaccinerat sig, så det är bara o hoppas att det har blivit bättre imorgon.
därför tänkte jag krypa upp i soffan med täcket omkring mig nu o bara mysa med magen o j, o vila.

( om j nu tänker umgås med mig, han har nämligen köpt en systemkamera, nikon D3000 idag, av snälla robin på elgiganten, så han är rätt fascinerad o upptagen med den för tillfället. haha. det blixtrar framför mina ögon hela tiden. haha. )


  
Skrivet av: Sara
I   Blogg: http://boddanslilla.blogg.se/

Då har du din karl inomhus iaf. Min karl köpte en nya fyrhjuling förra helgen :p

Skrivet av: simone
I   Blogg: http://simonesoderqvist.blogg.se/

ja fy faan,, min arm är också helt körd.. ÄN!!!!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: