söderhamn tur o retur igår.

I personligt.,
det blev en tur till söderhamn igår, jag mötte upp malin från jobbet för en liten lunch o sen följde hon med mig på barnens hus, där det enbart införskaffades amningskupor, woho. :) men gud så mycket fint o mysigt det finns, jag klämde o kände väl på ungefär allting där inne. haha. utom personalen då. haha. o nu längtar jag om möjligt ännu mer efter vår bebis. ♥

efter barnens hus åkte vi på lindex o tittade lite, utan större framgång, heh, samma sak på dollar. :) men jag är inte ledsen för det, för jag hittade nämligen två jättefina begagnade pinnstolar på erikshjälpen, som ska slipas o sen målas vita. det kommer nog bli jättefint. :)
dock skrattade johan en hel del när jag stolt visade vad som fanns i bagageutrymmet på min bil. haha.


  
Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://thogstrom.blogg.se/

Haha Typiskt killar att skratta om man köper nåt från erikshjälpen :P Synd jag var sjuk, jag vill ju också till barnens hus och dollar :P

Ja, jag löd ditt tips så det blev en city cross, så nu hoppas jag den är bra ;) Ja, nu är vi frisk. Dock inte så pigg, typiskt Tony att börja så tidigt :P Puss

Skrivet av: Anonym
I

City cross is the shit =)

Vilket city cross gäng vi kan vara sen ;)



Jag har också ett sånt där pack med amningsinlägg liggandes här hemma som du kan få om du får igång din amning, jag har ju liksom ingen användning av dom =)



stoooooooooor kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: