phew.

I personligt.,


nu är det mesta på min lista färdigt, o jag är helt slutkörd. men på ett bra vis. :) känns verkligen som om jag gjort nytta idag, även om det är mycket småplock kvar i lägenheten. men det är typ dammfritt o luktar gott. :) hihi.
just nu sitter jag här med en vacker handduksturban på huvudet o en stor frottéhandduk omkring mig, men den räcker knappt runt min mage längre. haha :) o väntar på att j ska komma hem alldeles strax.
då ska vi åka till hans föräldrar o byta till vinterdäck på johans bil. o sen skynda oss hem till lyxfällan, hihi. :)
så det kanske är dags att jag byter om till något bekvämare, haha, eller åtminstone något i klädväg. blir nog lite kallt o gå ut i bara handduk. haha :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: