lunch på mr. bean.

I personligt.,
dagens enda planering var; lunch tillsammans med therese på mr. bean. :)

o det blev precis lika trevligt som jag förväntade mig. :) pratade på som tusan, mest om bebisar, gravidkrämpor o liknande. hihi. o sen höll jag på o knuffa omkull en tjej med min mage när vi skulle ta oss därifrån, det var nämligen typ tomt när vi kom dit så vi satte oss längst in o när vi väl skulle åka därifrån var det proppfullt med folk överallt. haha. så då var det bara o suga in magen så mycket jag kunde o försöka pressa sig fram mellan alla stolar o bord. haha.
o jag fick äntligen äta min efterlängtade kalkon o tomat-toast med vitlöksdressing, J U M M I E.

o nu då? 

  
Skrivet av: Blivande mormor
I

Nu tycker jag att Melker/Märta/Elsa/Vincent ska komma ut!!!

Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://thogstrom.blogg.se/

Ja, tack för sällskapet :) Mycket trevligt. Får vi göra om :) Hoppas du mår bättre nu. Och att du får kramas med Johan ikväll, så kanske det är lite tröst iaf :) Puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: