gårdagens lördagsmys.

I personligt.,
gårdagen spenderas på ren hemma hos rebecca, robin o deras charmtroll till son sam. :) hihi. vi spelade lite buzz m.m. o grabbarna spelade även lite fifa, självklart. haha. men det pratades också bebisar, försäkringskassan m.m. :) man måste ju jobba lite på de där vuxenpoängen. ;) haha.
o det skrattades väldigt, väldigt mycket o det blev en enormt trevlig kväll. :) som definitivt måste göras om, hihi.
kvällen avslutades efter tolvslaget när jag mer eller mindre sov sittandes, även om det var svårt när grabbarna vrålade o hoppade upp o ner i soffan när de spelade den avgörande matchen i fifa, som robin tråkigt nog förlorade. haha.
tur att jag åtminstone vann över johan på ett av spelen, eftersom han vann allt annat under kvällen. heh. ♥

o nu ligger min älskling o sover som ett litet barn. heh. o jag har lovat o inte väcka honom idag, haha, men jag kan ju berätta att det kliar i fingrarna efter o gå o peta lite på honom, haha.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: