fredag 091023

I personligt.,


idag är det fredag, woho. :) o även löning - det kan inte bli så himla mycket bättre? :)
det var enormt skönt o vakna upp till en ren lägenhet, men mindre roligt o röra sig i slowmotion o som om jag vore ungefär 100 år gammal. haha.
men jag fick mig en liten överraskning i vardagsrummet såhär på morgonkvisten, j o jag åt några ballerina-kakor med pepparkakssmak igår när vi tittade på lyxfällan o sen glömde vi ( läs: johan, haha ) att ta undan dem, så amadeus hade självklart tuggat sönder dem över hela mattan under natten. vårt busfrö. haha.

däckbytet på j:s bil gick som smort igår, o när vi var klara bjöd hans pappa på lite cola o pepparkakor, JUMMIE. hihi. men sen när vi skulle åka hemåt gick det inte lika bra längre, johans bil vägrade starta, så vi spenderade väl ungefär 30 minuter med o sitta där i mörkret o vara lite buttra. men bilen slutade tjura efter ett tag så vi kom hem i tid ändå. :)

o idag tänkte jag fortsätta dona lite här hemma, dock inte i samma takt som gårdagen - då kommer jag inte kunna röra mig på resten av helgen, haha.
det blir åtminstone en tur till ica, måste handla lite lunch - frukost har vi knappt hemma tyvärr, men jag orkar inte skynda mig till affären nu, får nöja mig med lite yoghurt o müsli. :) hihi. o sen blir det väl säkert en tur till alla billighets-affärer här omkring, dollar, karlsson, rusta, a&h, heh. men det slutar väl som vanligt - att jag kommer hem tomhänt. haha. :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: