ett besök på jysk.

I personligt.,
vad gör ni för tillfället? :)

Jag sitter o pustar ut efter att ha varit på jysk o diverse andra butiker, o lite av det som fick följa med hem idag var;

nya kuddöverdrag o tillhörande innekuddar.
nya örngott.


så äntligen har man lite fräscha kuddar både i soffan o på sängen, nu slipper jag de där nersuttna, formlösa kuddarna. haha. :) men det dröjer väl egentligen inte länge förrän de jag köpte idag är precis likadana. :) haha.

mot slutet fick jag sällskap av sandra o vi avslutade med att handla lite smaskens till vårt fredagsmys o idol ikväll. :) hihi. dippa lite grönsaker o så :) jummie.

o snart kommer j hem o då ska vi ner på rusta en snabbis o sen handla lite mer nödvändiga saker på ica, det ekar nämligen ganska bra i vårt kylskåp. haha. :)

  
Skrivet av: säändie.
I

Yes, här ska vi feta i oss, fast mycket av det där ju nyttigheter :) Ses snart!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: