en dag på stan tillsammans med pappa.

I personligt.,
jag fick lite kvalitétstid tillsammans med min kära pappa idag. :)

vi började dagen på rusta där han handlade en tidig julklapp till mig - en crosstrainer så att jag kan komma i form efter att vår bebis har kommit ut. :) hihi. som jag hoppas att h♥n vill göra snart. ;) hihi. ♥
det är förmodligen inte så jätteskönt o gå många, långa promenader i november/december när det kan vara närmare 20 minusgrader utomhus, så då kommer crosstrainern väl till pass, hihi.
o den har j så snällt monterat ihop alldeles för en stund sedan, söthjärtat. tack för hjälpen.

därefter blev det en tur ner på stan, jag var lite smakråd åt pappa - dock blev det inte mycket som följde med honom hem, utbudet är ju inte det bästa i bollnäs.
o vi tittade efter mobil till älskade lilla bebisen ♥, utan större framgång tyvärr.
det som fick följa med mig hem var däremot en bb-väska, heh, en jättefin typ träningsbag från dakine, som pappa så snällt köpte åt mig. :) grå,vit, lila-rutig typ. :)

så nu ska bb-väskan packas så att allt är färdigt tills bebisen bestämmer sig för att komma ut till mamma o pappa. ♥

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: