belly art.

I graviditeten.,
o herregud, j har gjort av gipsavgjutning av min gravid-mage idag. :) ♥
samtidigt som det var jättemysigt o skoj så var det enormt jobbigt. jag behövde nämligen stå helt blickstilla i ungefär 30 minuter, haha. o tänk er med min svullna o tunga kropp, mina stackars fötter. heh. o att sen enbart få ta små korta andetag. haha.
men resultatet blev nog fint o j tyckte det var skoj o få kladda o leka med gipset. haha. :) men dra på trissor vilken chock man får när man lyfter av gipsavgjutningen o inser att man går omkring med den där jäkla bulan, hahaa. :)


så imorn ska jag köpa lite hobbyfärg o måla vårt unika mästerverk. :) hihi. något förslag?

   

  
Skrivet av: Malin
I   Blogg: http://malinsundqvist.blogg.se/

Jag tycker nog de där gipsavgutningarna är finast som dom är, alltså vita, men och andra sidan är jag helt insnöad på vitt också :) Såg någon som gjort en lampa av sin, det var lite häftigt :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: