091031.

I personligt.,
gokväll. :)

dagen har spenderats på stan tillsammans med j, strosade runt o tittade lite i affärer o j köpte en jättesnygg vinterjacka. :) min hetnos, hihi. ♥ för min del blev det inga pengar spenderade alls, tråkigt men sant. heh. jag vaggade runt där bredvid j istället. :) o vi avslutade med en lunch på mr.bean. gott, gott, gott.
o det verkar inte bli någon halloween-bebis, det blir nog definitivt en november-bebis. ♥ o idag ringde farmor en liten stund på förmiddagen o ville höra hur det var med mig, o sen ringde även moster merja tidigare när vi var på stan o frågade samma sak o berättade även att de hade en overall till bebisen som vi kunde få om vi ville - o vi tackade självklart ja, hihi.
halloween detta år blir en lugn hemmakväll för min del. alla andra ska ut o skrämma slag på halva stan, haha. ;) o j får också hålla sig ifrån festandet ikväll, man vet ju faktiskt aldrig när vi kan behöva åka till förlossningen, hihi. även om jag nästan kan lova att det inte sker ikväll/inatt. heh.
h♥n verkar trivas så himla bra i min mage o som det känns nu kommer h♥n aldrig vilja komma ut. :) hihi,. men du är så illa tvungen älskade bebis, vi längtar efter dig. ♥

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: