091030, 16 dagar kvar. ♥

I personligt.,
goddagens,
planerna för dagen blev så att jag åkte ner på stan o träffade camilla, tim o melvin o strosade runt där ett tag, tills min kropp sa stopp. heh.
o camillas minne är ungefär lika bra som mitt, när hon klev ur bilen så behövde tim byta blöja o vi gick till krokanen, men när vi väl kom dit så hade ju camilla glömt skötväskan i bilen, på andra sidan stan. haha. så det var bara o gå tillbaks. ;) heh.
camilla hittade en fin overall till tim, som sprang runt som en liten vilde inne på lindex. haha. trotsåldern? ;) o melvin sov så sött i sin vagn hela tiden.
o min o j:s bebis tumlade runt så sött i min mage hela tiden, hihi. ♥

efter att ha varit hemma en timme ungefär så var det dags för mig o åka ner på stan igen, denna gång för en fika tillsammans med min kära pappa. han bjöd på kladdkaka o smultron-loka. smaskens.
o nu är jag hemma o tänkte faktiskt lägga mig på sängen o läsa lite en stund, mysa lite med magen o förhoppningsvis lyckas få någon timmes sömn.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: