091028

I personligt.,


idag är nog första dagen på väldigt länge som solen lyser. helt underbart. :) hihi. o jag har precis diskat, vilket gick sådär eftersom jag tappar typ allt eftersom mina händer o fingrar är så bortdomnade. men allt höll sig helt iaf. ;D haha.
o jag tänkte nog hoppa in i duschen om en stund o sen kanske bege mig till söderhamn för o gå på barnens hus o erikshjälpen, eller så skippar jag det o åker ner på stan här i bollnäs en stund istället. :) vi får se. hihi. beror lite på om jag får sällskap eller om jag måste åka ensam.
o ingen bebis ännu heller, lilla melker-märtha måste komma ut snart. ♥ hihi. förvärkar då o då under nätterna men det behöver ju inte betyda någonting, vilket det inte verkar göra heller. heh.
o angående mina domningar så kan de inte göra någonting åt det, pratade med barnmorskan imorse o hon sa att jag helt enkelt får säga åt bebisen o komma ut för att det ska gå över. haha. enda lösningen är o få barn. så nu du älskade lilla bebis, det är dags o komma ut. hihi ♥

  
Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://thogstrom.blogg.se/

Tack gumman :) Idag mår jag iaf bättre, hoppas det håller i sig :)

Hoppas du hittar nåt roligt var du än åker :) Puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: