091027

I personligt.,

sovit gott?

min natt har varit ungefär som vanligt, heh. o mina fingrar o händer är helt hemska nu. :'( har förstört i stort sett alla naglar med eftersom jag inte riktigt har någon känsel så jag fumlar o stöter i saker hela tiden. aj aj.
vet inte vad jag ska ta mig till heller, det blir bara värre o värre för varje dag som går.
älskade lilla bebisen får ta o komma ut nu så att jag inte behöver svullna mer, hihi. ♥ o så att mamma o pappa får titta på dig, krama dig o älska dig söthjärtat. ♥

den blivande pappan ligger för tillfället fortfarande o sover, den stackarn har lite feber o ont i halsen. så han blir väl sängliggande i stort sett hela dagen, o om jag inte hittar på allt för mycket o göra så kommer jag nog ligga där tillsammans med honom, vädret är ju perfekt för en mysdag, hihi. ♥

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: