091025

I personligt.,

det finns fem saker jag har lovat mig själv o göra idag;

- städa o dona i garderoben.
- rensa o skapa lite ordning i städskåpet.
- diska.
- träna lite på crosstrainern.
- åka på apoteket o köpa nässpray
.

den sista punkten är den viktigaste, utan nässpray så dör jag, haha. o vanliga apoteket har stängt idag men som tur är finns det ett apotek på sjukhuset också, så dit ska jag bege mig. :) hihi.
jag har inte kommit så långt på min lista men garderoben tog väldigt lång tid, johan har så himla mycket kläder, haha. o vi har alldeles för lite plats o dålig förvaring. men det ska ordnas vid nästa besök på ikea. :) hihi.
jag tänkte alldeles strax ta tag i träningen, eller det är väl inte direkt träning - utan mer lite lätt motion eftersom jag egentligen inte ska börja träna förrän efter vår lilla bebis kommit ut, hihi. o sen tänkte jag diska. :) städskåpet tänkte jag ge mig på när jag varit på apoteket. :)

o tänk - nu är det "bara" tre veckor kvar tills det är beräknat att h♥n ska komma ut till mamma o pappa. :) hihi. exakt 21 dagar kvar. men jag hoppas självklart på kortare tid än så, men är väl medveten om att det lika gärna kan vara fem veckor kvar.
men gud så vi längtar efter den lilla bebisen, som varit i min mage så himla lång tid. det ska bli så himla spännande o otroligt o få se vad det är för en liten pojke eller flicka som kommer ut. :) o hur h♥n ser ut. hihi.


  
Skrivet av: Camilla
I   Blogg: http://annacamilla.blogg.se/

Shit vad det går fort :) Snart så :) Puss.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: