091024 lördag.

I personligt.,


oj vilken myskväll jag o sändie hade igår. :) hihi. dippandet av grönsaker o tittning på idol var väl kvällens huvudattraktioner men gud så vi pratade, o garvade när amadeus fick ett av sina vanliga mongo-utbrott när sandra är här. hahahaaa, jag skrattade tills jag grät. :)
o johan den gokarlen förpassades in till sovrummet o låg där o tittade på tv o mumsade godis, hihi. :) så jag hittade ju en hel del godispapper på min sida av sängen o mitt nattduksbord när jag väl skulle sova. haha. :)
nu ligger han o sover så sött där inne o jag sitter här, halvvaken o undrar vart tusan solen har tagit vägen? bara gråa dagar..
men det kan passa rätt bra idag, ska möta pappa vid rusta om ungefär en timme, ska inhandlas lite träningsgrejer - o sen tänkte jag fråga honom om han vill följa med mig på stan en stund. :) hoppas, hoppas, men han brukar ha fullt upp nuförtiden så vi får se.
tänkte titta efter en mobil till vår lilla bebis på torgboden, efter tips från elin. :) hihi. o ev. något litet till the future mama. för o pigga upp mitt vissna humör lite smått. :)

vad gör ni idag? :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: