091022

I personligt.,
godmorgon kära läsare. :) hihi.
min första lediga dag - vilket känns jättebra. dock är jag ungefär lika trött som amadeus. ;)

eftersom det är så grått o trist väder idag så tänkte jag inviga ledigheten med en rejäl storstädning av lägenheten. :) wiho. jag är nämligen lite piggare idag o jag tror att jag börjar återhämta mig efter vaccineringen nu. :)
storstädningen kommer nog gå ganska långsamt o när jag ska diska finns risken att ett o annat glas går i kras, har nämligen extremt mycket domningar i händerna nu - var o varannan minut så försvinner känseln o jag blir fumlig.
bara att blogga är riktigt svårt ibland, haha, man träffar inte riktigt rätt tangenter. heh.

är det bara jag som gärna skriver en lista på vad som ska göras, o blir lika glad varje gång jag får bocka av något? :) hihi. då känner man att det åtminstone går framåt. :) haha.


köket:
- plocka undan alla miljoner grejer som ligger överallt. haha.
- diska.
- vattna blommor.
- dammsuga.
- damma.
- torka golvet.
- rensa kylskåpet o skafferiet.
- slänga sopor.
- skriva handlingslista/matlista.

hallen:
- damma.
- dammsuga.
- torka golvet.
- plocka iordning på skohyllan o hatthyllan.


sovrummet:
- plocka undan alla miljoner grejer som ligger överallt. haha.
- vattna blommor.
- dammsuga.
- bädda sängen.
- damma.
- torka golvet.


vardagsrummet:
- plocka undan alla miljoner grejer som ligger överallt. haha.
- vattna blommor.
- dammsuga.
- få bort katthåret från soffan.
- damma.
- torka golvet.

badrummet:
- plocka undan alla miljoner grejer som ligger överallt. haha.
- vattna blommor.
- dammsuga.
- damma.
- torka golvet.
- rensa i badrumsskåpet o badrumshyllan.



garderoben:
- plocka undan alla miljoner grejer som ligger överallt. haha.
- dammsuga.
- torka golven.


phew, ingen liten lista. :)

  
Skrivet av: Rebecca
I   Blogg: http://bekkiis.dinstudio.se

Skulle inte du vila o ta det lugnt? :p

Närå... jag vet hur det är =) Man vill gärna ha nåt att göra så timmarna går =)

stor kram

Skrivet av: Mikkiz
I   Blogg: http://[email protected]

Jäklar vad du har hunnit göra på en timme....:)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: