091021

I personligt.,

idag är det verkligen grått o trist utomhus. men det gör mig faktiskt ingenting eftersom jag bara ligger under mitt varma täcke i soffan o vilar, vilar, vilar. har sovit ungefär lika dåligt som natten till igår, o inatt har även förvärkar väckt mig då o då.
men det är ingen bebis på väg än, men mamma stressade mig lite igår o sa att hon hade ju beställt ett barnbarn den 27:e oktober, så vi har mindre än en vecka på oss. haha. ♥

o nu är det bestämt, fr.o.m imorn så är jag föräldraledig. mycket välbehövligt. då ska jag bara samla kraft o vila inför den kommande förlossningen o njuta av den sista tiden som gravid innan vårt lilla mirakel kommer ut till oss. ♥
h♥n är mer än välkommen nu, vilken dag som helst. :) även om det säkert kommer dröja några veckor. hihi. så även om jag ska ta allt lugnare o i min egen takt så tänkte jag försöka planera in något de allra flesta dagarna så att tiden inte går så långsamt, det är ju inte roligt o sitta o rulla tummarna varje dag i väntan på vår bebis. hihi.

  
Skrivet av: Sara
I   Blogg: http://boddanslilla.blogg.se/

Guuuh, är du inte nå nervös?

Skrivet av: M a d d e l u t t e n
I   Blogg: http://maddeluttten.blogg.se/

Skönt att vara ledig och vila upp sig ordentligt!

Hoppas dock att det inte blir hemskt långa dagar åt dig!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: