091020

I personligt.,
är det en elefan som har sovit på min arm inatt? eller är det någon som har legat o slagit mig på axeln o armen hela natten? :( buhu.
jag har vaknat jätteofta inatt, inte bara mina vanliga gravid-grejer utan även av att min jäkla arm har gjort så förbannat ont, herregud.
gnydde lite försiktigt där i mörkret för o inte väcka j. o det var ganskt jobbigt o enbart få ligga på högersidan hela natten, eftersom jag varken kan ligga på mage eller på rygg så är det bara för mig o sova på sidan, o då brukar jag få vända mig några gånger per natt för att ha det någorlunda bekvämt, men inatt gick det inte alls o ligga på vänsterarmen som de stuckit mig i. så lite synd är det faktiskt om mig.
o imorse när jag vaknade så hade jag lite feber med, o kroppen ömmade något enormt o huvudvärken var bedrövlig. men dum som jag är tänkte jag att det kanske går över o så åkte jag o j till jobbet.
men jag blev hemskickad efter en timme ungefär.

o har bara legat i soffan o sovit till o från hela dagen, var en liten sväng till barnmorskan också - hjärtslagen hos bebisen låg på 138 slag/minut ungefär o h♥n sparkade lite lagom på barnmorskan när hon klämde på magen för o känna efter hur h♥n låg. :) o just nu sparkar h♥n mig i revbenen, myspys. hihi.

  
Skrivet av: Malin
I

Stackare.. Jag har också ont i aremen efter den där j*vla srutan.. Men det är det enda =)

Skrivet av: Mikkiz
I   Blogg: http://sandramikaelahansson.blogspot.com

Hej gumman! Allt bra! Jag håller tummar och tår att allt går bra! Jag kommer över innan jag åker till funäs! Ha det bra hälsa sambon oxå!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: