söndagsmys.

I personligt.,

herregud, älskade lilla bebis - NU är det dags o komma ut. ♥ 7 dagars övertid, en hel vecka. men h♥n kommer ju ut när h♥n är redo, men hur länge ska vi behöva vänta? jag kommer inte överleva många dagar till känns det som. :( buhu. nu är det inte roligt o vara gravid längre. nu vill jag ha ut vår bebis, så jag får hålla honom/henne i min famn o ge honom/henne all vår kärlek. ♥

dagen har spenderats tillsammans med johan, pappa o resten av familjen. :) vi åt lunch tillsammans med simone o isoldes mormor o morfar på norrlandsporten, eftersom kjell fyller 65 år imorn. :) o sen åkte vi vidare till stugan i henninge där det blev fika - hemmagjord daimtårta. mums! :) hihi.
o alla retades med mig för gravidmagen o jisses vad den börjar bli tung. snart är jag bredare än vad jag är hög. haha.
o idag fyller min älskade farmor 85 år. :) hihi. gratulerar inga. ♥

kvällen tänker jag tillbringa i soffan. söndagsmys i all ära. jag tänker inte göra många knop. hihi. ♥


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: