s t ä d a.

I personligt.,
woho, dags o vräka dammråttorna. ;D

- dammsuga.
- damma.
- bädda sängen.
- diska.
- slänga blommor. heh.
- vattna blommor.
- städa badrummet.
- gå ner med saker i förrådet.
- torka golven.
- se till o försöka lyckas hänga upp gipsavgjutningen av min gravid-mage.
- plocka undan alla småsaker som ligger överallt.
- ev. sandpappra mina pinnstolar innan målning
.

sådär, nu har jag en hel del att försöka hinna med under dagen. :) o vem vet, det kanske får bebisen o vilja komma ut? ;) hihi. ♥

  
Skrivet av: Elin - Mamma till William
I   Blogg: http://elinkratz.blogg.se/

Det tycker inte jag heller, det är så fint med rött på pojkar tycker jag :) Ja se till att jobba ut bebisen nu :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: