s l ö.

I personligt.,
jajamen, idag är jag SLÖ, med stora bokstäver, verkligen. jag går nämligen fortfarande runt här hemma invirad i mitt täcke, med håret åt alla håll o jag har inte ens borsta tänderna. bleh. haha.
istället har jag legat i soffan o tittat på det ena värdelösa programmet efter det andra, o ätit alvedon o druckit isvatten. bebisen lever loppan inne i magen, som gungar åt alla möjliga håll o kanter. haha. ♥
men tack vare pappa så måste jag ta tag i mig själv, o se till att jag åtminstone ser ut som en levande människa, haha, jag ska nämligen göra honom o kicki en tjänst, hämta lillasyster isolde på ridskolan klockan halv fem. sen blir det väl raka vägen hemåt för att placera rumpan i soffan o vänta på att min älskade johan ska komma hem för vårt fredagsmys. :D ♥

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: