ryggvärk.

I personligt.,
aj aj aj. att städa när man är höggravid är väl inte världens bästa idé. haha. men jag måste ju fördriva tiden på något vis, o dammråttorna var enorma. haha. ryggen värker o min förkylning gör sig påmind. men jag har hunnit med en hel del på min lista iaf. :) tihi.
men om ungefär två timmar är älsklingen hemma så då kanske jag kan tigga till mig lite massage. :) hihi. ♥ o inte verkar min städning ha haft någon effekt på vårt lilla pyre i magen. h♥n verkar trivas utomordentligt bra där inne. heh.

  
Skrivet av: simone
I   Blogg: http://simonesoderqvist.blogg.se/

klart jag kommer ihåg ;) jag har gjort väldigt många fina minnen på bild jag ;) hahahah!



men nu lutar jag mot gröna byxor (A) haha!

Skrivet av: Sophie
I

Grattis till den kommande juvelen! Hemskt spännande att följa din blogg mot moderskapet;) Tänkte bara säga att när man föder barn första gången så är det väldigt vanligt att man går över BF tiden, man räknas inte som överburen förräns vecka 42. Så det kan ta ett tag till innan din lill* tittar ut:)

Skrivet av: Jesper
I

men kläck ut den där nu då!!! :P




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: