lördag.

I personligt.,
tror ni att jag blev förvånad när johan vaknade helt självmant idag strax efter klockan tio? jisses, jag höll på o få en mindre hjärtattack när han öppnade sovrumsdörren, som för tillfället var tätt intill mitt huvud där jag stod o sandpapprade min älskade pinnstol. haha. som nu för övrigt börjar anta en mer o mer vit skepnad. :) o jag gillar det jag ser, hihi.
efter att vi ätit en mysig lördagsfrukost så donade vi lite här hemma, diskade, plockade undan småsaker, bäddade sängen, gjorde rent soffan från allt katthår, heh. o sen rensade jag ett av våra köksskåp som var fullproppat med diverse plastburkar i alla färger o former. haha. ett sånt skåp finns väl i varenda kök. :) men vårt var verkligen fyllt till bredden, nästan så att man blev anfallen när man öppnade skåpet, haha. så jag rensade bort alla gamla, äckliga burkar o sparade de fina o fräscha, så nu kan jag inhandla lite nya. ;) hihi.


o nu har j åkt iväg för ännu en innebandymatch, denna gång på bortaplan mot alfta. som tyvärr är betydligt bättre än lilla fortum ff, men än är det inte över. :) hoppas på vinst! :) hihi. mirakel kan ju hända. ;) hihi. johan kommer nog göra ett grymt bra jobb, som vanligt. :) ♥
o jag tänkte fortsätta dona lite här hemma, o sen bokade j även tvättstugan klockan tre, så jag får springa lite i trappor idag. så kanske lilla bebisen vill komma ut? ;) haha. ♥

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: