du glömde något.

I personligt.,

haha johan är för söt ibland. han har åkt på träning för ungefär tio minuter sen. o innan han åkte så ställde jag fram soppåsarna åt honom o bad honom slänga dem o han svarade självklart ja.
sen ungefär 5 minuter efter att han åkt så hör jag att katterna börjar tugga på någon påse, så då tittar jag ut i hallen o vad ser jag? jo soppåsarna står kvar där jag ställde dem. hahaa.
börjar mitt dåliga minne påverka johans? haha. :)

o eftersom han har åkt så tänkte jag gosa ner mig i soffan under täcket o titta på biggest loser, ugly betty o desperata hemmafruar. :) för det verkar inte vara någon bebis på väg ikväll heller, så jag får helt enkelt fördriva tiden på bästa vis, med massa bra tv. ;D hihi. men som sagt, du är välkommen ut vilken minut som helst älskade barn. ♥

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: