bowling.

I personligt.,

tack vare rebecca o robin så fick min o johans lördagkväll ett trevligt inslag. :) nämligen bowling. woho. :) men det är lite tråkigt att jag inte kan bowla, utan jag ska så snällt titta på istället. haha.
men det har ju sina fördelar det med, heh, jag slipper förlora, jag slipper ha de där vacka skorna o jag kan ta en hel del fina bilder på de andra när de koncentrerat kastar kloten. hahaa.
anledningen till att jag inte tänker vara med o bowla är för att jag förmodligen är en livsfara om jag ens skulle försöka mig på o svinga bowlingklot i mitt tillstånd o sen har jag numera tre storlekar större i mina skor så jag tänker inte ens försöka tvinga ner mina stackars ömma fötter i ett par bowlingskor. haha.
men det kommer ju bli himla skoj ändå. :) hihi.

men oh no, detta innebär ju att jag faktiskt måste ta på mig något annat än mjukisar, eller hur? haha.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: