091125.

I personligt.,
10 dagars övertid. när ska vår längtan vara över? ♥ älskade lilla mirakel.

igår kväll hoppade jag groda ute i mörkret på vägen från garaget o hem till lägenheten, o j skrattade mer eller mindre ihjäl sig. haha. o jag tror nästan att jag skapade en mindre jordbävning när jag skuttade fram. hahaa. o magen gungade rejält o det var något av de allra jobbigaste jag någonsin gjort. haha.
men det resulterade ju som sagt inte i någon bebis. så tji fick vi. heh.



o min underbara klåda har spridit sig till benen, ryggen, knävecken o fötterna nu också, wiho. men jag köpte kylbalsam igår, vilket hjälper ytterst lite - men åtminstone lite. så natten till idag har jag väl kanske fått tre timmars sömn, o smörjt in mig med kylbalsam flera gånger. så idag är jag lite grinigare än vanligt. stackars älskade johan. ♥ tänk vad han får stå ut med. haha.

dagen ser ut som så att jag ska byta om från morgonrock till lite kläder o sen åka hem till kära pappa. tvingade nämligen honom o bjuda mig på lunch, haha. så jag får prata lite med någon annan människa idag. heh. o beklaga mig lite över mitt tillstånd. pappa är bra på o tycka synd om mig. haha. han behöver inte hålla med eller säga något annat förutom; det är synd om dig. väldigt bra tycker jag, haha. ♥

o sen tänkte jag försöka julpynta lite mer här hemma o ev. baka drömmar eller kanske pepparkakor. :) mums. kakburken börjar nämligen eka rätt tom. heh.

  
Skrivet av: Frida
I   Blogg: http://hellberg88.blogg.se/

Haha vilken syn, men vad gör man inte för den lilla så att den vill/ska komma ut någon gång=)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: