091120.

I personligt.,

nu e det fredag. :) wiho.
även om jag är ledig varje dag så är helgerna ändå något jag ser framemot. :) främst för att j är ledig. hihi. ♥ o ikväll blir det fredagsmys of course, med ullared, idol o flashforward. :) hihi. om inte bebis bestämmer sig för o titta ut då? ;) ♥ men det tror jag inte, h♥n verkar inte veta vart utgången är. haha.
johan har gissat på att vi skulle få barn idag men som det känns hittills så är det inget mer än någon förvärk då o då. men h♥n får som sagt gärna komma ut nu, femte dagen med övertid. o jäklar vad jobbigt det är.

planerna för dagen, hmm, vet jag faktiskt inte än. :) funderar på om jag kanske skulle ta mig ner på rusta o köpa lite vit färg, eftersom vår har försvunnit spårlöst. haha.
annars blir det nog bara soffläge o försöka göra allt för o inte klia på min mage, den har börjat klia något enormt de senaste dagarna nämligen. så mkt att jag vill gråta ibland. heh. ni vet känslan när man kliar o det är så skönt just i det ögonblicket men så fort man slutar klia övergår det där sköna i smärta o man förstår inte hur tusan det kan klia så hemskt? heh.

  
Skrivet av: Madelene
I   Blogg: http://maddeluttten.blogg.se/

Smart :)

Ja nu tycker jag allt att bebisen ska titta ut! Ska hålla tummarna för er :D

Skrivet av: Katarina Sundvisson
I

Lycka till nu Mikaela! Vi i Nykvarn väntar med spänning på första kusinbarnet i släkten. Sköt om dig och hälsa Johan.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: