091119.

I graviditeten.,

sådär, då var jag inne på den fjärde dagen med övertid. varför vill inte vår älskade lilla bebis komma ut? ♥ mamma o pappa längtar ju ihjäl sig. hihi. ♥
jag är inställd på o gå över minst två veckor o därför känns det extra jobbigt att dagarna går så långsamt o sen kan man ju inte låta bli o hoppas varenda dag, varenda minut på att h♥n kanske vill komma ut. :) hihi. men det verkar rätt hopplöst för tillfället, o att det skulle vara så mentalt påfrestande trodde jag aldrig. jag har ju liksom väntat i nio månader, varför ska några extra dagar känns så himla jobbigt? heh.
men h♥n kommer ju när h♥n är redo. o jag hoppas det blir inom den närmsta framtiden. hihi. vi vill ju inte behöva tvinga ut honom/henne. så kom igen bebis, ♥ ut nu. hihi.


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: