091118, tredje dagen på övertid.

I personligt.,


precis som rubriken lyder, så är jag inne på tredje dagen med övertid. heh. bebisen trivs alltför väl inne i mammas mage. ♥ heh. men om solen tittar fram utomhus så kanske även bebisen vill komma ut? :) så nu vill jag ha bort det här gråa jäkla dumvädret. haha. ge mig sol! :)
sover ju hur dåligt som helst om nätterna nu, o varje morgon när jag vaknar så blir jag lika hånad av min bb-väska som bara står där på byrån o väntar på att bli använd. haha. snälla rara bebis. kom ut. ♥

planerna för dagen är iaf att jag ska försöka få bort amadeus till o börja med, han ligger på mina armar o halva tangentbordet för tillfället o tycker att han ligger utomordentligt bra placerat. haha. det är varmt från datorn o han har all min uppmärksamhet. haha. o sen tänkte jag äta lite frukost o försöka städa lägenheten. :) dammråttorna börjar bli rätt stora. haha.

  
Skrivet av: Elin - Mamma till William
I   Blogg: http://elinkratz.blogg.se/

Ja men precis :) Den här ska han ju ändå ha i ca 4 år så då la vi hellre pengar på den än babyskyddet som vi bara kunnat ha i lite drygt 4 månader. Den köpte vi begagnad för 500 kr :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: