091117.

I De allra bästa.,
idag har jag haft en heldag med pappa. :) han mötte mig som sagt vid verkstan klockan elva o då följde jag med hem till björktjära, medan han jobbade lite så tittade jag på tv o vilade fötterna på vardagsrumsbordet. :) hihi. sen bjöd han på lunch, eller han åt lunch o jag åt några kalla prinskorvar o jättegoda mackor. :) hihi. han servade mig så jag behövde bara sitta på min stora rumpa o äta. haha. :)
o sen tittade han på förlossningskliniken med mig, eller han tittade inte utan hade kudden framför ansiktet, eftersom de visar rätt groteska scener ibland. han sa att det är ju en annan femma när det är ens eget barn som föds. heh. tur att han inte hade någon kudde framför ögonen när jag o min syster kom till världen. haha. ♥
o efter många timmar så ringde äntligen verkstan o sa att jag kunde komma o hämta min bil, dock kunde de inte lösa problemet utan hänvisade oss till bilmetro. så min älskade pappa var snäll o följde med o pratade med dem på bilmetro, jag fick ju ingen hjälp sist jag var dit, o de läste av felkoden på bilen o kom fram till en lösning. som dock kommer kosta ett x antal tusenlappar, men jag måste ju ha värme i bilen. :) är bara så himla glad att de äntligen har hittat felet o att det finns en lösning. :)
så jag fick en heldag tillsammans med pappa, utan att vi egentligen gjorde någonting. :) himla härligt.
jag älskar dig pappa.




o jag är inne på andra dagen med övertid, o bebisen verkar trivas jättebra i min mage. ♥ vilket jag förstår, vem vill komma ut till det här gråa, trista o kalla vädret? :P är ju betydligt varmare o skönare i mammas mage. hihi. ♥ men vi längtar ju ihjäl oss efter dig älskade bebis. ♥ kom ut. hihi.
o det är betydligt fler än mamma o pappa som längtar efter dig. jag får sms med jämna mellanrum o de allra flesta lyder: någon bebis än? :) haha.

  
Skrivet av: Rebecca
I

Jag vet hur enerverande det kan vara med alla dessa sms och frågor som kommer stup o kvarten =)

Min och Robins telefoner gick glödheta i flera dagar innan bf och såklart efter... och jag höll allvarligt på att bli knäpp! =)

Därför tänker jag inte fråga... :D



Ser att ni har haft en toppen dag =) Härligt...

skönt att dom äntligen hittat felet på bilen också! Är fan döden att inte ha fungerande värme den här årstiden!



Stor kram

Skrivet av: Anonym
I

en sista magbild? :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: