091116.

I personligt.,

jisses, jag har inte ens gått en hel dag på övertid o jag är redan måttligt uttråkad. heh. gobebisen verkar trivas alltför väl. kom uuut. ♥
o vad gör jag? jo jag tittar på förlossningskliniken, o längtar ännu mer. haha. o gråter en liten skvätt varje gång en ny bebis föds o mamman får upp den älskade lilla bebisen på sitt bröst. u n d e r b a r t. jag vill också uppleva det. o se johan som den stolta pappan han kommer bli. ♥

egentligen hade jag planerat att sandpappra o måla mina pinnstolar som jag köpte för några veckor sedan, men eftersom jag o j inte kan hitta den vita färgen, som helt spårlöst har försvunnit så blir det inte någon målning idag.
utan istället får jag försöka fördriva tiden på något annat vis. dock har jag inte kommit på hur. :) heh. blir väl att nörda lite mer här framför datorn eller ligga på soffan o kramas med amadeus. heh. o låtsas att han är min lilla bebis. haha. :) ♥ 

  
Skrivet av: Linda Carlqvist
I   Blogg: http://livetihallen.blogg.se/

Vet PRECIS hur du känner det :) Tänk då hur det känns när man får barn 16dagar efter beräknat datum som jag fick hehe Då är man liiite rastlös :) Lycka till när det väl är dags!!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: