söndag 10.05.09

I personligt.,


dagens att göra:

- diska.
- dammsuga.
- tvätta, sortera tvätt.
- boka grovtvättstugan.
- damma.
- slänga sopor.
- hämta ett täcke hos pappa.
- städa balkongen.
- städa badrummet.
- rensa kylskåpet.
- laga middag.
- vattna blommorna.
- handla lite.

jag har alltså tusen saker att göra idag med andra ord. :) heh. dock gör det mig ingenting, för då kan jag pusta ut med gott samvete i soffan ikväll. ;) o johan är o spelar fotbollsmatch så jag har lägenheten för mig själv, ha ha.


gårdagen/natten spenderades på tranan - nykter of course. :) jobbade tillsammans med malin, heh, trevlish vet ni :) o sen kraschade jag i säng vid tre-tiden ungefär. o vaknade upp till en molnig söndag, vilket passade mig utmärkt med tanke på dagens sysslor. :)

vad gör ni själva? :)

  
Skrivet av: Anonym
I

vad tråkigt att du inte bloggar lika ofta längre, tyckte verkligen om din blogg!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: