nej nu jäklar.

I personligt.,


Min förbannade jäkla förkylning får tamejtusan vara över snart, nässprayen är min bästa vän - men det är inte roligt att vakna flera gånger varje natt o inte kunna andas, fy bubblan. O egentligen får jag inte ens använda nässpray längre, man får använda den max tio dagar i sträck, oj oj. hur ska det här sluta - michael jackson näsa? ha ha.
det blir nog en tripp till apoteket efter jobbet, o få lite tips o råd från dem om vad jag ska använda istället för nässpray, för något måste jag ha, kan ju varken sova eller jobba i mitt jäkla förkylningstillstånd, heh. o näsan börjar bli öm o röd, äkta rudolf-röd ;)

O ja, nu blev det en enda lång klagotext, men vad tusan - ni lider väl lite med mig? :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: