molnigt.

I personligt.,


Idag har jag inte gjort många knop, försökte sova bort min trötthet men det är inte det lättaste. :) heh. o eftersom det är så molnigt idag så kunde jag inte ligga på balkongen o sola så då blev man datanörd igen då,. ha ha. o idag ser jag inte speciellt vacker ut, tänk om man kunde vakna upp som marilyn monroe varje dag, sicken lycka. ;) ha ha.
dock ska jag försöka städa lite här hemma senare, har varit ensam sen i torsdags då J åkte med sina föräldrar till sin syster i Barcelona, o lämnade mig ensam kvar ;) he he. o då har jag bara inte orkat plocka undan efter mig,. blir även en liten språngmarsch till tvättstugan vid tre-tiden så jag får lite rena kläder. :) smart drag av mig o tvätta dagen innan J kommer hem? Då slipper jag ju bära hans tvätt också ;) he he. o btw, kolla vilka söta tvättkorgar jag hittade, mums. :)


Ni som hört något om mig, räck upp en hand. ha ha.

  
Skrivet av: Sara
I   Blogg: http://boddanslilla.blogg.se/

Vart hittade du dom där tvättkorgarna???




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: