lite ljusare - lite snyggare. ;)

I personligt.,
de tre senaste timmarna har jag spenderat hos frisören, slingor och toning gjordes, o även utväxten är väck. ;) nu kan jag känna mig fin ett tag till, även om plånboken blev lite ledsen, ha ha. jag var sista kunden för kvällen, nästan så det ekade i lokalen, ha ha.
o självklart kom jag hem med en liten påse därifrån, som alltid så kommer de med fina erbjudanden o förslag på jättebra produkter som man bara måste köpa, ha ha, o jag är ju en sån jäkla dumsnut så jag gör ju det varje gång. ha ha. :)
men satan vad jag älskar att gå till frisören, bli ompysslad, schamponerad ( vilket är typ det bästa med hela grejen, hårbotten-massage, schampo som luktar himmelrike och minimala handdukar, ha ha. ) o jag vet inte om alla frisörer gör det, men de jag har träffat borrar alltid in handdukarna i öronen på mig, ha ha, riktigt bra av dem att tänka på att det faktiskt är sjukt drygt med vatten i öronen,. :)
nu blev det mkt nonsens, men är ju bara tvungen att dela med mig av min fina upplevelse, ha ha.



( sandra,camilla o jag, ha ha, nerå - men nästan )

btw, ikväll är det ju Grey's Anatomy men det får jag inte titta på - för sambon ska kolla på någon fotbollsmatch. Dumma J. heh.
jag får väl krypa ner under täcket istället.

  
Skrivet av: Camilla
I   Blogg: http://annacamilla.blogg.se/

Hahahaha! Varför fick jag vara den "snorkiga" för :p Haha. Jag ska till frissan den 4e och som jag längtar! Lägg in bilder på nya frisyren ;) Puss!

Skrivet av: amalia
I   Blogg: http://amaliaaskefjord.blogg.se/

skriv dina åsikter här. ♥

tjena mikaela :) hoppas allt är bra? hihi

örrö vet att jag frågat dej tidigare men inte fått något svar :) inte är det så att du kanske kan designa om min blogg nått tag? tycker den börjar bli lite tråkig och vintrig haha :D



karm sköt om dej!

Skrivet av: Anonym
I

lägg ut en bild då :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: