fel på bilen.

I personligt.,

min gröna lilla bil står enbart på parkeringen o ser söt ut för tillfället, ha ha. Jag får inte köra den. Hjullagret fram börjar gå sönder, den låter o jävlas, o pappa berättade att däcket kan låsa sig om det går sönder helt, hjullagret alltså. så han gav mig körförbud tills bilen varit in på verkstan, heh. Några tusenlappar som försvinner där alltså, attans bananer. :(
någon annan som har en lika underbar bil som mig? ;D

men som tur är så samåker jag med J till söderhamn den här veckan så jag klarar mig. den lilla korven är och tränar fotboll just nu, så jag har plockat undan lite saker här hemma, ser dock fortfarande ut som ett bombnedslag, ha ha. :) men ni vet, oreda kallas det ju inte, man hittar ju helt underbart - det man letar efter ligger överst någonstans, ha ha. typ,. den filosofin hade jag i mitt rum när jag bodde hemma. :)

o ni som missat det - ikväll är det desperata hemmafruar. ♥

  
Skrivet av: Sara
I   Blogg: http://sarachristinae.blogg.se/

hehe jag har sett två sista avsnitten av desperate housewives, dom var bra faktiskt :)

Skrivet av: Helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

haha, aaa verkligen :) kram

Skrivet av: Din bästaste mamma
I

Din pappa är en rätt klok man ändå...inte så dum som han ser ut...hehehe :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: