student 2009. Gratulerar sis,. ♥

I De allra bästa.,
min lillesyster tog studenten igår, herregud hon är ju faktiskt vuxen nu. ;) heh. O självklart var hon finare än alla andra o på jättebra humör, vem är inte det på sin studentdag liksom. ;) hihi. Gratulerar sis,. ♥
o efter några timmars åkande på studentflaket, som för övrigt hade en banderoll med texten: Next stop arbetsförmedlingen, to make mama SO proud. ha ha. helt underbart. ;) så kom hon hem till mammas lägenhet där hela släkten väntade, mostrar o morbröder, deras respektive, kusiner o även några kusiner som fortfarande ligger i magen, hihi. o som förväntas komma ut vilken dag som helst. :) även pappa, kicki och isolde var här. :) det åts smörgåstårta i stora portioner o fotografier togs och presenter öppnades, en mkt lyckad dag. :)



o trots att syster ringde o väckte mig halv tre inatt, då jag lovat att skjutsa hem henne så vaknade jag klockan sju imorse, ha ha. o har varit uppe o ätit lite rester av smörgåstårtorna o även lite jordgubbstårta har slinkit ner. ;) ha ha. alla andra ligger fortfarande o sover, eller mamma gick o la sig igen efter att ha varit uppe någon timme med mig o ätit, ha ha.

jag älskar dig martina. världens finaste student, o lillasyster. ♥

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: