proppmätt.

I personligt.,
jisses vad jag o j har ätit mkt gott idag,. hihi. efter att ha stått ute i regnet o väntat på att simone skulle ta studenten o sen gratulerat en lagom lullig simone så promenerade vi genom stan för att titta på resten av studenterna. När vi var lagom trötta i benen så åkte vi hem till björktjära där det bjöds på jättegod plockmat som vi bokstavligt talat vräkte i oss. :)
o när jag lutade mig tillbaks i stolen o klappade mig på magen så insåg jag att det väntade 4 olika sorters tårta i köket, ha ha. jävla osis. ;) men lite tårta lyckades jag äta, heh.

för tillfället är jag ensam hemma, johan är o spelar fotbollsmatch i kilafors. :) håller tummarna för dem denna gång. :)
o alldeles nyss krafsade det på sovrumsdörren, från insidan, o vem tror ni jag hittar där när jag öppnar? amadeus of course. ha ha. den lilla tjuven har smitit in dit imorse o gömt sig under sängen tills vi gick hemifrån o blev då instängd där, ha ha.

  
Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://thogstrom.blogg.se/

Ja, visst var den fin? :P Du får komma och äta fika någon annan dag istället ;) Hur är det annars? Jobbar och står i?

Fina trädgårdshandskar du har införskaffat :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: