ny blomlåda. :)

I personligt.,
idag är jag lycklig, ha ha, jag cyklade till albert o herbert o efter en del letande så tänkte jag ge upp och åka hem, o på väg mot utgången går jag nästan förbi dem, de älskade blomlådorna. ha ha, o till min stora förtjusning fanns det en enda svart blomlåda kvar, o den tog jag självklart upp i famnen fortare än kvickt. ;) ha ha.
för endast 39 rikstaler blev den min, hihi. så nu ska jag snart gå ut på balkongen i solen o pula lite med jorden o mina fina smultronplantor, hihi. :)

  
Skrivet av: simone
I   Blogg: http://simonesoderqvist.blogg.se/

jag har tagit upp min blogg IGEN! haha. jag är världens sämsta bloggare :D föresten,. har du lust att göra om mnin design. bara bilder på rad typ inte som du men ähh, ja vet vad ja menar ;) haha! ja måste byta ut lite bilder ju så gamla :D haha.

puss :D




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: