grönt e skönt.

I Fotografier.,
eftermiddagen igår spenderades tillsammans med Lina, vi åkte på mobackes o shoppade loss lite. ;) skatteåterbäringen satt fint :) ha ha. ett par säckar jord, lite fina gröna växter och en tomatplanta fick följa med mig hem. :) när jag o johan var hos mamma i helgen så fick vi en tomatplanta av henne,med mycket tomater på, men igår när jag var ute på balkongen o planterade om blommor så var amadeus där ute tillsammans med mig, med sitt koppel som jag så smart hade satt fast i dörrhandtaget. jag vänder ryggen mot amadeus och tomatplantan, vilket jag i efterhand aldrig kommer göra om, ha ha. för när jag väl vänder mig om igen så har han gått två varv runt krukan o sen promenerat iväg mot skuggan, o då drogs ju kopplet åt runt den stackars tomatplantan som gick av på mitten, ha ha ha. därav den nyinköpta plantan. ;) hihi. o även anledningen till att jag har drygt tjugo småtomater i skålen i fönstret, som ni ser på bilderna. ha ha.



o självklart måste jag också visa bilder på mina små smultronplantor, mina små bebisar, som måste växa till sig rejält - annars går de väl av när smultronen kommer, ha ha.

men nu börjar jag bli nöjd med vår balkong, den börjar bli riktigt grön o mysig, tänk er lite ljuslyktor o en varm sommarkväll, m y s.

  
Skrivet av: Din bästaste mamma
I

Mmm...många småbebisar är det... Merja har fortfarande inte åkt in till förlossningen :(

Skrivet av: Johan
I   Blogg: http://johanwallin.blogg.se/

Du har gjort det såå fint älskling! ♥




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: