fel parkering.

I personligt.,
idag är ingen bra dag - den började värdelöst när klockan ringde alldeles för tidigt, ögonlocken vägde bly o kroppen ömmade.
men skam den som ger sig, jag klev upp, gjorde mig iordning o åt frukost. När jag väl skulle lämna lägenheten och

precis har låst dörren inser jag att jag glömt min mobil,. o går in o hämtar den.
låser dörren på nytt o inser att jag glömt kläderna jag lånat av sandra, som jag skulle lämna tillbaks idag. går in o hämtar dem.
låser dörren på nytt o inser att jag glömt bilnycklarna, går in o hämtar dem o låser dörren för sista gången, ha ha
.

det slutar inte där, utan jag går hela vägen till parkeringen bara för att börja leta min bil o sen inse att den står på en annan parkering, så det var bara att, under pinsam tystnad, gå förbi alla byggarbetarna igen ( som sett mig stå o leta efter bilen, ha ha ) till den andra parkeringen där bilen stod, på precis samma ställe där jag parkerade den igår, ha ha. of course. :)



o efter några timmars arbete blir kroppen bara ömmare, huvudvärken smyger sig på o jag mår väldigt dåligt - så nu är jag hemma o vilar upp mig i soffan,
o hatar att det är fint väder när jag inte kan njuta av det. (A)

  
Skrivet av: Helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

lät verkligen som hela dagen var menad att bli förstörd, hemskt när allt går fel på morgonen, man blir så less. Hoppas du blir på bättre humör kroppen piggare :) Puss

Skrivet av: Din Johan
I   Blogg: http://johanwallin.blogg.se/

Haha, jag började fundera hur många gånger du skulle gå in och ut genom dörren i morse, stackare =P Nu ligger du och sover, hoppas morgondagen blir bättre =)♥

Skrivet av: sofieBlom, En blogg värd att läsa. Eller? ;]
I   Blogg: http://chaarmigast.blogg.se/

Tjenamors, eller godkväll ^^ .

Jag har lovat ett bra tag nu att utse en veckans blogg. Vill du vara med ? Komentera då inlägget '' ni har längtat efter det så länge ''.

kram :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: