tisdag 090714

I personligt.,
inatt har jag sovit riktigt dåligt så blev hemma från jobbet idag, men imorn ska jag tillbaks - för då ska penicillinet ha börjat verka o jag ska inte ha ont längre. :) smärtan börjar ge med sig, o på pappas ordination så tog jag en kort promenad på 30 minuter - vilket gjorde mitt humör lite bättre. dock vill jag fortfarande springa på toa stup i kvarten, hmmf.

hittade en riktigt passande bild till mig o j, ungefär så här ser det ut när vi är ute o går tillsammans. ;) ha ha ha. eller inte riktigt - ibland går han i min takt o håller mig i handen, hihi.


o nu är min älsklings-karl hemma hos sina föräldrar o målar våra köksluckor. :) han gör verklighet av mina idéer. :) hihi. själv ska jag kanske ta en dusch o sen göra amadeus sällskap i soffan, eller om duschen får vänta till senare, vi får se om benen bär mig längre än till soffan, heh.

  
Skrivet av: Frida
I   Blogg: http://fridafransson.blogg.se/

Jag va väll det vettu ;) thihi.

Skrivet av: Johan
I   Blogg: http://johanwallin.blogg.se/

Haha, jag tyckte bilden var som gjord av oss =P Kyss påre!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: