somewhere over the rainbow.

I personligt.,
vädret idag har sannerligen varit ostabilt - ena stunden har det varit närmare 20 grader o strålande sol, varpå minuten senare öser regnet ner. o s t a b i l t.
men det bjöd på många fina regnbågar,. :)


o nu har penicillinet börjat verka, så nu på kvällen har jag lyckats diska o dammsuga, så nu slipper man borsta bort ett halvt kilo grus från fötterna innan man kryper ner i sängen, ha ha. kanske borde ha dammsugit i sängen också? finns väl inget värre än att mysa ner sig i sängen för o inse att man har en hel sandlåda där i, o så får man resa sig upp o borsta bort så mkt man kan, men sen är natten ändå förstörd. ha ha.

  
Skrivet av: Frida
I   Blogg: http://fridafransson.blogg.se/

Man tackar man tackar :)

I December, i slutet av december.. Så inte alls långt ifrån er :D

Skrivet av: Rebecca
I   Blogg: http://bekkiis.dinstudio.se

skriv dina åsikter här. ♥

Hallå Mikaela =)

Tänkte bara kika in och säga hej!

Hoppas att uvi:n blir bättre snarast... är ett riktigt uvi-barn jag också, så jag vet vilken mardröm det där är... Usch! Har haft det regelbundet sen 14-15 års ålder! Så krya på dej! Dock har jag faktiskt klarat mig under hela graviditeten än så länge. (peppar peppar..)



Stor kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: