london baby.

I personligt.,
det gick som smort o jobba på tranan igår, skummet höll sig en bit ifrån mig, förutom när simone o amalia kom som två yrväder o blötte ner jesper som gömt sig bredvid mig, ha ha. väldigt mkt trevliga människor som spelade - en lyckad kväll. :) men jäklar vad varmt det blev, fläkten stod på fullt ös men ändå rann svetten, det där jäkla skummet, ha ha. kändes som om man var instängd i ett badhus. ;)
o sen tog mitt hjärta ett extraslag av glädje när jag såg johans fina nuna dyka upp i vimlet strax före stängningsdax. :) hihi.
eftersom vi har svart o vitt på oss när vi jobbar så målade jag mina naglar i färgen london, knallröda. :) kändes finfint. :)


  
Skrivet av: simone
I   Blogg: http://simonesoderqvist.blogg.se/

haha, vadå, menar du att vi försökte blöta ner dig?;) vran vurpa var ju klockrenast :D hahaha!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: