jeansjacka o pingla.

I personligt.,
självklart åkte jeansjackan o min kära gravidpingla



innan jag tog bilen till tatueringsstudion för att möta upp sara. :) o hon var ju mäkta nervös kan jag berätta, ha ha. jag stannade inte kvar hela tiden, men det jag hann se såg väldigt bra ut, det kommer bli en kanonfin tatuering. :) hihi.
o gud så skönt att solen valde o titta fram idag, började bli lite trött på allt regn,.

o jag har precis bäddat rent i vår säng, med nya fina påslakanset som mamma har köpt åt oss, hihi. randiga :) men så fort jag bäddat klart sa både rygg, ben o bäcken ifrån så då slängde jag mig på sängen i några minuter o bara njöt. :) hihi.

  
Skrivet av: Helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

mysmagen :) Gulligt! :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: