hem ljuva hem.

I personligt.,


om sisådär en fyrtiofem minuter får jag logga ut o åka hem. :) o mötas av min alldeles egna lilla cp-katt amadeus, som förmodligen kommer gosa med mina svettiga skor när jag klivit ur dem i hallen, ha ha. :)
o sen ska jag äta middag o efter det tänker jag inte göra någonting, bara lägga mig i soffan eller eventuellt sängen o titta på tv eller film. vilket passar alldeles utmärkt när det är sånt här grått o tråkigt väder. hoppas jag får kramas mycket med j också, hihi. o jag håller tummarna för att han inte ätit upp alla jordgubbar, så jag kan mumsa på dem när jag ligger i soffan,. :)
o om ni har tur så kanske jag skriver ihop ett litet blogginlägg om min o johans fisketur igår kväll, ha ha ha.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: