dumma, dumma mig.

I personligt.,
jag vill nästan inte ens skriva om det, känner mig så himla elak.
idag när jag åkte hem från jobbet o närmade mig bollnäs så märker jag helt plötsligt att det är något annorlunda
på vägen framför mig - o sen ser jag att det är en andfamilj - en mamma o fem små andungar.
o jag bromsar så mkt jag bara kan men en av de små andisarna hinner inte över vägen så jag hör ett klonk under bilen o i backspegeln ser jag att en andunge ligger kvar på vägen.

tårarna var nära - gud så elak jag känner mig
.
 
ringde johan o var lite smått hysterisk,. men han försökte inbilla mig att det inte var mitt fel, han sa att jag kunde ju inte göra annat när jag dessutom fick möte, o andfamiljen var helt enkelt på fel ställe vid fel tidpunkt.
men jag känner mig fortfarande elak, stackars stackars andis.

  
Skrivet av: Sara
I   Blogg: http://boddanslilla.blogg.se/

Uscha!! Sånt där är aldrig roligt.

Krockade med en fågel i morse ja å.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: