dagens 090719.

I personligt.,


bilderna talar ganska mkt för sig själva. :) hihi.
jag o melker tar det lugnt idag, vaknade efter klockan elva, diskade o plockade iordning lite här hemma o sen åt jag o j en sen frukost. :)
därefter åkte vi o handlade lite mat, eftersom jag vaknade upp med den fina idéen att vi skulle äta lövbiff, bearnaise-sås, sallad o klyftpotatis ikväll, M U M S. heh. köpte även en trisslott, men inte tusan vann jag något på den, inte ens ynka 25 kronor, men det var väl givet - jag vinner aldrig, haha.

angående bilden - amadeus kryper alltid ihop som en liten dromedar när han ligger bredvid mig i soffan o suger liksom in benen under kroppen, ha ha, ser så jäkla fult ut. :) o sen ser han alltid lika drogad ut på kort, det är svårt o fånga hans klotrunda ögon på bild, men jag älskar honom ändå. (A) ♥

o vad tusan händer med min navel? ha ha ha. det är inte mkt till navelgrop kvar, hihi. o det blir inte så himla snyggt efter min navelpiercing, men allt är ju värt det när lilla "melker" kommer till världen. :) bara 16 veckor kvar nu. :)

  
Skrivet av: Nanna
I   Blogg: http://apieceofthoughts.blogg.se/

Vilken grymt snygg design du har!



Grattis till bebben! Verkar så mysigt!!!



Vad händer i veckan för dig?




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: